Prețul corect pentru fiecare obiect timp de 20 de ani.
Relații Clienti

Intrebari frecvente

Cand se emite si cand ajunge la mine factura Damistal?

Factura se emite in momentul in care marfa este livrata catre dvs. si se trimite automat pe adresa dvs. de e-mail.

De ce termenele de livrare a marfii pot fi uneori mai mari de 4 zile lucratoare?

Unele produse sunt de mari dimensiuni si, de cele mai multe ori fragile. Ele necesita conditii speciale de transport, atentie in manipulare, un anumit tip de ambalare. De cele mai multe ori aceste conditii nu pot fi indeplinite de firmele de curierat sau pot fi asigurate cu costuri care uneori depasesc valoarea marfii transportate. Pentru a va oferi cele mai bune conditii, respectiv o marfa de calitate, transportata adecvat, la costuri mici, Damistal si-a construit propria flota de transport, cu care transporta oriunde in tara. Este posibil ca termenele de livrare sa depaseasca 4 zile.

Ce fac daca mi-a fost livrat un produs defect?

In cazul in care la dvs. a ajuns, din diverse motive, o marfa neconforma, aceasta va fi inlocuita de catre Damistal, in conditiile in care constatati si anuntati la livrare neconformitatea ei.
Dvs. aveti obligatia de verificare a marfii la livrare.
Daca produsele au fost deteriorate dupa livrare, produsele nu mai pot fi returnate decat in conditii de exceptie, in masura in care Damistal constata ca le poate repune in vanzare.
Politica firmei este insa de a vinde doar produse noi si conforme, nu are o politica de vanzare a produselor resigilate. Prin urmare, nu poate primi retur marfa deteriorata dupa livrare.
In cazul in care doriti sa solicitati returul unui produs, va rugam sa utilizati formularul de retur produs din sectiunea formulare.

Cum pot beneficia de servicii de montaj pentru produsele achizitionate de pe Damistal?

Damistal nu asigura servicii de instalare sau montaj, insa la cererea dvs. va putem recomanda firme de instalatii partenere care va pot monta aparatele achizitionate din magazinele noastre. Detaliile privind costul serviciului de instalare sau montaj, precum si alte detalii legate de acestea, se discuta direct cu instalatorul.

Ce fac dacă lipsesc unul sau mai multe produse?

Daca lipseste un produs din comanda pentru care ai platit, ne poti contacta folosind formularul de contact din sectiunea formulare. Vom verifica cu atentie tot procesul de impachetare pe camerele de supraveghere. In cazul in care a fost facuta o greseala, va vom trimite produsele lipsa cat mai rapid.

Sunt originale produsele pe care le vindeti?

Produsele oferite de catre noi sunt originale si de cea mai buna calitate. Primim toate produsele direct de la producatori sau de la distribuitorii oficiali.

Pot anula comanda în cazul în care nu a fost încă expediată?

Anulările sunt posibile în măsura în care comanda ta nu a fost încă expediată. Te rugăm să ne contactezi, pentru ca solicitarea ta de anulare să poată fi verificată direct.

Factura se emite in momentul in care marfa este livrata catre dvs. si se trimite automat pe adresa dvs. de e-mail.Unele produse sunt de mari dimensiuni si, de cele mai multe ori fragile. Ele necesita conditii speciale de transport, atentie in manipulare, un anumit tip de ambalare. De cele mai multe ori aceste conditii nu pot fi indeplinite de firmele de curierat sau pot fi asigurate cu costuri care uneori depasesc valoarea marfii transportate. Pentru a va oferi cele mai bune conditii, respectiv o marfa de calitate, transportata adecvat, la costuri mici, Damistal si-a construit propria flota de transport, cu care transporta oriunde in tara. Este posibil ca termenele de livrare sa depaseasca 4 zile.In cazul in care la dvs. a ajuns, din diverse motive, o marfa neconforma, aceasta va fi inlocuita de catre Damistal, in conditiile in care constatati si anuntati la livrare neconformitatea ei.
Dvs. aveti obligatia de verificare a marfii la livrare.
Daca produsele au fost deteriorate dupa livrare, produsele nu mai pot fi returnate decat in conditii de exceptie, in masura in care Damistal constata ca le poate repune in vanzare.
Politica firmei este insa de a vinde doar produse noi si conforme, nu are o politica de vanzare a produselor resigilate. Prin urmare, nu poate primi retur marfa deteriorata dupa livrare.
In cazul in care doriti sa solicitati returul unui produs, va rugam sa utilizati formularul de retur produs din sectiunea formulare.Damistal nu asigura servicii de instalare sau montaj, insa la cererea dvs. va putem recomanda firme de instalatii partenere care va pot monta aparatele achizitionate din magazinele noastre. Detaliile privind costul serviciului de instalare sau montaj, precum si alte detalii legate de acestea, se discuta direct cu instalatorul.Daca lipseste un produs din comanda pentru care ai platit, ne poti contacta folosind formularul de contact din sectiunea formulare. Vom verifica cu atentie tot procesul de impachetare pe camerele de supraveghere. In cazul in care a fost facuta o greseala, va vom trimite produsele lipsa cat mai rapid.Produsele oferite de catre noi sunt originale si de cea mai buna calitate. Primim toate produsele direct de la producatori sau de la distribuitorii oficiali.Anulările sunt posibile în măsura în care comanda ta nu a fost încă expediată. Te rugăm să ne contactezi, pentru ca solicitarea ta de anulare să poată fi verificată direct.

Modifică Preferințele Cookie