CATEGORII PRODUSE

Reduceri

Categorii

Garantii si Service

Am nevoie de service?

Cum trimit?

In cazul in care doriti sa trimiteti produsul la Damistal pentru a fi redirectionat catre service va rugam sa urmati cu strictete pasii de mai jos:

- Completeaza formularul de service aici:Formular de service
- Va rugam sa pregatiti produsul/produsele pentru livrare prin Curier. Orice produs trebuie curatat inainte de trimitere. Orice produs trimis trebuie sa fie bine ambalat (recomandam in cutie de carton) pentru a putea fi transportat in siguranta la noi. In cazul in care se primesc produse lovite, sparte, zgariate, vor fi refuzate la service. In cazul in care produsul nu este bine ambalat, firma de curierat nu isi asuma raspunderea pentru transport!
- Contacteaza serviciul clienti la nr. telefon 0753 206 629. Dupa confirmarea telefonica cu un consultant te rugam sa astepti 2-3 zile pentru ridicarea produsului de catre curier.

Ce trimit?

Conditiile de garantie sunt in conformitate cu O.G. 21/1992, Legea 449/2003.

La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect cu elementele de identificare intacte (numar serial), impreuna cu accesoriile aferente si certificatul de garantie. In cazul in care produsele ajung neinsotite de acest document, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fara a i se solutiona garantia.

Cum se solutioneaza problema in service?


Reparare
Inlocuire

Cat timp sta in service?

Solutionarea garantiei se face in maximum 15 zile calendaristice.

Perioada de garantie

Termenul de garantie este din momentul livrarii produselor, conform datei mentionate in factura fiscala.

Transportul

Plata transportului pentru produsele trimise (tur-retur) in vederea solutionarii garantiei este suportata de catre SC ELESAN SERV-COM SRL, iar expedierea se va face prin intermediul curierului rapid Sameday. Orice alta metoda de trasnporta este suportata de catre expeditor. Conditiile de garantie sunt in conformitate cu O.G. 21/1992, Legea 449/2003. La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect cu elementele de identificare intacte (numar serial), impreuna cu accesoriile aferente si certificatul de garantie. In cazul in care produsele ajung neinsotite de acest document, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fara a i se solutiona garantia.

Dupa service

Operatiunile de service efectuate in perioada de garantie vor fi mentionate pe un document separat (nota de intrare/iesire), iar acestea se pastreaza impreuna cu certificatul de garantie existent. Perioada de garantie se prelungeste cu intervalul in care produsele s-au aflat in service.

Produsele iesite din perioada de garantie sau cele care nu se incadreaza in termenii si conditiile generale de acordare a garantiei nu intra sub incidenta celor 15 zile de solutionare, termenul fiind de minim 30 zile de la data intrarii in service.

Produsele neridicate de la unitatea de service in termen de 60 de zile de la finalizarea operatiunilor vor fi declarate abandonate si predate centrelor de colectare.

Produse fara garantie

Nu fac obiectul garantiei produsele care:

- prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc
- au etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate
- sunt utilizate in conditii neadecvate - tensiuni de alimentare necorespunzatoare, manipulare incorecta, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice, software parolat etc.
- s-au efectuat setari si instalari incorecte
- prezinta surse defecte - condensatori sparti
- prezinta patrundere de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor
- prezinta interventia mecanica sau plastica asupra produselor
- au fost conectate sau deconectate in timpul functionarii echipamentelor
- in timpul instalarii s-au folosit incorect programele sau au fost utilizate alte drivere ori programe decat cele originale precum si instalarea sau punerea in functiune a produselor de catre persoane neautorizate

In cazul in care produsul/produsele trimis/trimise in garantie este unul functional si solicitarea nu este justificata, solicitantul va achita taxele de transport tur-retur pentru produse.